2012. október 30., kedd

ÚJ WD 2 TB-os SATA merevlemez 1 FT-ról ! HIBÁS! - Jelenlegi ára: 1 Ft

ELADÓ HIBÁS 2 TB-os WD CAVIAR BLUE SATA MEREVLEMEZ!
Eladó a képeken látható ÚJ, HIBÁS 2 TB-OS WESTERN DIGITAL CAVIAR BLUE MEREVLEMEZ!  
Az aukció tárgya a következő:
Beszámítottam ezt a merevlemezt, örültem neki mert jól jött volna! Vadonat új, a csomagolásból én bontottam ki. Beraktam a gépembe és se kép se hang! Tehát meg sem tudtam nézni hogy milyen a merevlemez, SENTINEL képet ne is kérjen senki mert nem tudom megcsinálni!
A kistesóját (1TB) is hirdetem egy másik aukción!
Mindenki a leírt információk tudatában licitáljon, garancia visszavásárlás semmire sincs.
Az aukció 1 hétig tart!
Személyes átvétel megoldható BP. XV. kerületben is.
Kérem csak az licitáljon aki meg is veszi a terméket, licitet nem törlök. A nyertes legyen szíves 3 napon belül vegye fel velem a kapcsolatot, a mai világban ez nem olyan bonyolulut dolog! Kezdő vaterások mielőtt bosszúságot okoznak olvassák el a szabályzatot, aki csak vaktában lövöldözik az nagy ívben kerüljön el! A TERMÉK ÚJRA MEGHIRDETÉSRE KERÜLT MIVEL AZ ELŐZŐ VÁSÁRLÓ NEM IS JELENTKEZETT ÉRTE!
NÉZD MEG A TÖBBI AUKCIÓMAT IS!



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2012-11-05 11:22
. ÚJ WD 2 TB-os SATA merevlemez 1 FT-ról ! HIBÁS! - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése