2013. január 30., szerda

Sony 42" -os ( 107cm ) plazma tv 1 ft-ért NMÁ - Jelenlegi ára: 1 Ft

Kedves Licitáló!
Eladó a képen látható Sony 107 cm-es plazma display
A tipusszám alapján mindenki meg tudja nézni a paramétereit az interneten, de pár információ róla, nincs beépitett hangszóró, de kimenet van rajta, Tv-nek  videóval vagy set top boxal tökéletesen használható! A csatlakozóiról töltöttem fel képet is.
Típusszáma: pfm-42v1
Utolsó alkalommal hírdetem meg a tv-t. Kizárólag olyan licitáljon aki komolyan megakarja venni, mert a licitálgatós bohócokból nagyon elegem van.
Amit tudni kell:
A tv nálam tökéletesen működik, bár egy picit sötét a képe. DVD-t néztem róla, meg videomagnón keresztül tv adást. A készülék nem rendelkezik beépített hangszóróval és tv tunerrel. Beépített erősítője van, így csak két hangszórót kell hozzá dugni az oldalán lévő billenős csatlakozókba.
Anynit még tudni kell, hogy a haverom áthozta az xboxát, amikor játszottunk rajta kb egy fél óra után belilult a képe. Nekem ezt dvd-n nem produkálja. Nem tudom mi lehet a gond.
Szerintem nincs baja, mert nekem ezek a tünetek nem jelentkeznek, de azért leírom, mert a korrektség így kívánja, lehet hogy hibás. Minden ajánlatot meghallgatok.
Kellemes licitálást kívánok


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2013-02-03 20:25
. Sony 42" -os ( 107cm ) plazma tv 1 ft-ért NMÁ - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése